وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
حسین جان فردا در یادمان هستی


12ملی پوش والیبال ایران فردا در حالی در دیدار نهایی هفدهیمن دوره بازی های آسیایی به مصاف ژاپن خواهند رفت که خاطره مربی ارزنده خود حسین معدنی را از یاد نبرده اند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تکرار دیدار نهایی بازی های آسیایی 2010 گوانگژو، نخستین چیزی که به یاد می آورد، جای خالی حسین معدنی در نیمکت کادر فنی تیم ایران است.
حسین والیبال ایران، چهار سال پیش در همین دیدار هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده داشت، اما تیم ملی والیبال ایران نتوانست به آرزوی خود که قهرمانی و کسب مدال طلا است، دست یابد.
پس از گذشت چهار سال، جهان نگاه دیگری به والیبال ایران دارد، زیرا ملی پوشان کشورمان در این مدت حریفان بززگی در جهان و آسیا را از پیش رو برداشتند و فردا در حالی به مصاف ژاپن می روند که دو عنوان قهرمانی در قاره کهن آسیا (2011 و 2013)، رتبه نهمی لیگ جهانی سال 2013 و رتبه چهارمی لیگ جهانی سال 2014 و مقام ششمی مسابقات والیبال قهرمانی جهان در سال 2014 را در پرونده کاری خود در این چهار سال ثبت کرده است.
اما مهمترین چیزی که بازیکنان ایران فردا در آخرین آدینه (جمعه) بازی های آسیایی به آن می اندیشند، خوشنودی روح حسین معدنی با کسب مقام قهرمانی هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون است تا آرزوی 56 ساله والیبال ایران تحقق یابد.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 14 فردا جمعه به وقت تهران در دیدار نهایی هفدهمین دوره بازی های آسیایی به مصاف ژاپن خواهد رفت تا انشاالله با قهرمانی در این رقابت ها به شش ماه کار و تلاش سنگین خود در اردوها و مسابقات سال 93 پایان دهد.
برای شادی روح زنده یاد حسین معدنی در این شب جمعه با ذکر صلوات و سوره حمد او را همراهی کنیم و فردا نیز انشاالله در جشن قهرمانی، «حسین والیبال ایران» ما را همراهی خواهد کرد.

                                        

 

                                              گریه ارسالی از دکتـــــــــــــرحنا   خجالتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 مهر 1393 ا 15:21 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.